۱۳۹۰ شهریور ۴, جمعه

هکر خارخاسک هفت دنده

کلا از وبلاگ خارخاسک هفت دنده چندان خوشم نمی آید. دلیلی هم نداره. البته شاید با چند تا از پست ها ارتباط برقرار کنم ولی یجورایی برام مصنوعیه. امروز دیدم هکری وبلاگش رو حک کرده و یک پست هم فرستاده. متنی که نوشته به این قراره:
این وبلاگ توسط صاحب ایمیل بالا هک شد.کار امنیتی خاصی انجام ندادم که نتونی وبلاگت رو پس بگیری،اما پیشنهاد می کنم اصلا تلاش نکنی که این کار رو انجام بدی.اگه بچه ی خوبی باشی و دیگه نه تو این وبلاگ و نه در جای دیگه،اراجیف ننویسی،بیشتر از این کاری باهات ندارم.اما اگه بخوای می تونیم ادامه بدیم و می تونی امتحان کنی.برای همین راه پس گرفتن وبلاگ رو برات باز می گذارم.
پیشنهاد می کنم کار احمقانه ای نکنی.
بهت لطف می کنم و پستات رو حذف نمی کنم .
سخن من با این شخص ناشناسه. اولا حک کردن کار زشتیه. شبیه دزدی شاید. به شخصه ترجیح میدم کسی اراجیف بگه تا دزدی کنه! در ثانی جناب هکر نا محترم شما نمی توانید از دیوار یک خانه بالا بروید، به دختر خانه تجاوز کنید و در آخر خاطرنشان کنید لطفی در خور انجام داده اید که به مادر خانه تجاوز نکرده اید. این فرهنگ چیزیه که متاسفانه ریشه محکمی در تعاملات اجتماعی ما داره. یعنی طرف از اینکه یک کار خلافی را انجام نداده افتخار کنه. باید کمی بیشتر به کارهامون فکر کنیم.

پی نوشت - راستی اون پست هکر تا حالا ۳۱ لایک هم خورده!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر